Ellátási referens

2-3 év szakmai tapasztalat
Fontos számodra a kiszámítható munkaidő, a stabilitás, a korrekt bérezés és juttatási csomag? Több mint 3 millió utazás valósul meg naponta Budapesten. A 3 millió utazás 3 millió úti célt is jelent. A BKK küldetése, hogy mindenki gyorsan és egyszerűen eljusson oda, ahol várják, legyen az munkahely, randevú, vagy egy hétvégi családi ebéd. Városszerte nap mint nap több ezren dolgozunk azért, hogy ez a küldetés teljesüljön. Csatlakozz a BKK-hoz, szervezd velünk a város közlekedését, és járulj hozzá te is, hogy összehozzuk a várost és a benne élőket!

Feladatok, amelyekben számítunk Rád:

  • a rád bízott raktár, várhatóan a ruharaktár üzemeltetése, anyagmozgatási feladatokban való részvétel
  • a védőeszközök, munka és formaruhák szükség szerinti raktározása, nyilvántartása és leltározása, a raktári bevételezések és kiadások folyamatos adminisztrálása, egységcsomagok összeállítása a munkatársaink részére
  • a feladatkörödbe eső, más szakterületek által igényelt beszerzési eljárások, keretlehívások kezdeményezése, a szállítmányok átvétele, a kapcsolódó számlák igazolásra és utalványozásra történő előkészítése
  • a feladatkörödhöz tartozó szerződések és megrendelések nyilvántartásának naprakész vezetése, a lejáró szerződések újbóli megkötésére vonatkozó javaslat összeállítása
  • céges rendezvényeink figyelemmel kísérése, az igényelt ellátmány és a technikai eszközök határidőre történő helyszíni biztosítása
  • részvétel a társaság selejtezési és leltározási folyamataiban
  • szállítási és könnyebb eszköz és anyagmozgatási feladatok a BKK telephelyein és azok között
  • kisebb, speciális végzetséget nem igénylő karbantartási feladatok ellátása

Téged keresünk a csapatba, ha

  • érettségivel rendelkezel
  • MS Office -t felhasználói szinten kezeled
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
  • jellemző rád a dinamizmus, a terhelhetőség és a nyitott gondolkodásmód
  • kiváló a kommunikációd és jó a kapcsolatteremtő, valamint problémamegoldó képességed
  • ha nem riadsz vissza anyagmozgatási feladatoktól

Előnyt jelent, ha

  • az informatikai rendszerekben jártas vagy
  • MS Office felhasználói szintű ismeretével rendelkezel
  • üzemeltetés területén szerzett tapasztalattal bírsz
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel

Miért válassz minket?

  • Egy innovatív és elhivatott közösség tagja leszel.
  • Vezetőd nyitott az ötleteidre, támogatja a szakmai fejlődésedet és karrieredet.
  • A belváros szívében dolgozhatsz, ahová bármikor bárhonnan könnyen eljuthatsz.
  • Megújult irodaházunkban modern munkakörnyezetet biztosítunk.
  • Éves bruttó 420.000 Ft-os cafeteriával várunk.
  • Éves vállalati országbérletet biztosítunk.
  • Transzparens javadalmazási rendszer szerinti fizetés.
  • Ha bringával jössz dolgozni, a biztonságos tárolásra sem lesz gondod.

Hasonló pozíciók

Állás adatai

Teljes munkaidőben
Határozatlan idejű
Oszd meg ismerőseiddel is ezt az állást: Ellátási referens