Szolgáltatásmenedzsment vezető

5-10 év szakmai tapasztalat
Több mint 3 millió utazás valósul meg naponta Budapesten. A 3 millió utazás 3 millió úti célt is jelent. A BKK küldetése, hogy mindenki gyorsan és egyszerűen eljusson oda, ahol várják, legyen az munkahely, randevú, vagy egy hétvégi családi ebéd. Városszerte nap mint nap több ezren dolgozunk azért, hogy ez a küldetés teljesüljön. Csatlakozz a BKK-hoz, szervezd velünk a város közlekedését, és járulj hozzá te is, hogy összehozzuk a várost és a benne élőket!

Feladatok, amelyekben számítunk Rád:

  • A fővárosi közösségi közlekedési szolgáltatások minőségének és hatékonyságának biztosítása, a szerződéses keretek folyamatos felügyelete
  • Közszolgáltatási szerződéssel kapcsolatos feladatok, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó szerződéses feltételek elkészítése, éves megállapodások összeállításának pénzügyi, elszámolási és teljesítmény-monitoring rendszerek irányítása, felügyelete
  • Közösségi közlekedési- és taxiszolgáltatás ellenőrzésével kapcsolatos feladatok irányítása
  • Megosztott mobilitási szolgáltatók piac-monitoringjával és piacfelügyeletével kapcsolatos feladatok irányítása
  • Városnéző és turistajárat-szolgáltatásokkal, kapcsolatos koordinációs feladatok
  • Megállóhelyhasználat, valamint üzleti és intézményi partnerek által igényelt, módosított közlekedési szolgáltatás menedzsmentje
  • Közösségi közlekedési szolgáltatásokkal kapcsolatos együttműködésről szóló megállapodásban rögzítettek szerint díjbevételeknek megosztásához használt
  • férőhely-kilométer meghatározásának irányítása
  • A fővárosi közlekedési közszolgáltatásokkal kapcsolatos hatósági megkeresések koordinációja
  • A BKK jármű- és infrastruktúra-tulajdonosi feladatainak koordinálása a vonatkozó üzemeltetési szerződések előkészítésének irányítása
  • Kapcsolattartás önkormányzati, piaci és egyéb partnerekkel, valamint az ezekhez kötődő szerződéses és ajánlattételi folyamatok irányítása
  • A szolgáltatási SLA- és kötbérrendszer kialakításának és működtetésének, azaz a szolgáltatások minőségi mutatói meghatározásának és a teljesülés ellenőrzésének irányítása
  • A terület képviselete a BKK stratégiai és fejlesztési projektjeiben

Téged keresünk a csapatba, ha

  • Felsőfokú végzettséggel (gazdasági/műszaki),
  • Legalább 5 év menedzsment tapasztalattal,
  • Közlekedésszakmai, -szolgáltatási folyamatok logikáját ismered, szervezésében, tervezésében gyakorlattal rendelkezel
  • Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség, stratégiai gondolkodásmód jellemez
  • Előnyt jelent, ha angol vagy német nyelvtudásod tárgyalóképes

Miért válassz minket?

  • A mobilitási terület megbecsült vezetője, a BKK innovatív, elhivatott közösségének tagja leszel
  • A belváros szívében dolgozhatsz, amelyet bármikor, bárhonnan közösségi közlekedéssel könnyen megközelíthetsz
  • Megújult irodaházunkban modern munkakörnyezet fogad, munkakultúránk eleme a hibrid munkavégzés
  • Transzparens javadalmazási rendszer, évi 420 000 Ft összegű cafeteria és egyéb juttatások várnak

Hasonló pozíciók

Állás adatai

Teljes munkaidőben
Határozatlan idejű
Oszd meg ismerőseiddel is ezt az állást: Szolgáltatásmenedzsment vezető